Nasza Polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych od Klientów przez stronę internetową https://lesnyzakatek.pl (dalej zwaną: „Witryną” lub „stroną internetową” ) przez firmę Ośrodek Rekreacyjno-Rehabilitacyjny Leśny Zakątek Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, ul. Medyczna 8/209, 09-400 Płock, NIP: 7743251654
Administratorem danych osobowych Użytkownika jest firma Ośrodek Rekreacyjno-Rehabilitacyjny Leśny Zakątek Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, ul.Medyczna 8/209, 09-400 Płock, NIP: 7743251654, zwana dalej „Usługodawcą” lub „Sprzedawcą”. Nasza firma dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia poszanowania prywatności Klientów i ochrony udzielonych informacji osobowych podczas korzystania z Witryny,dokonywania zamówień przez formularz kontaktowy oraz realizacji usługi.
Pełne korzystanie z Formularza Kontaktu w sposób umożliwiający złożenie zamówienia lub przesłanie zapytania nie wymaga posiadania Konta przez Klienta i zalogowania się na nie.
1. Korzystanie z Formularza Kontaktu zaczyna się z chwilą rozpoczęcia przez Klienta jego uzupełniania, poprzez uzupełnienie i wysłanie formularza, który znajduje się na stronie https://lesnyzakatek.pl/kontakt/
2. Złożenie zamówienia/wysłanie zapytania za pomocą Formularza Kontaktu następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza i (2) kliknięciu pola „Zapytaj teraz” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych lub zaprzestania składania Zamówienia/Zapytania.
3. W Formularzu Kontaktu niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, oraz treści zapytania/zamówienia.
4. Usługa Elektroniczna Formularz Kontaktu świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia/Zapytania za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
Witryna będzie zbierała od Klientów następujące dane osobowe za pośrednictwem Witryny oraz innych
form komunikacji, w przypadku dokonywania zapytań/zamówień przez formularz
1) nazwisko i imię,
3) adres do korespondencji,
4) adres poczty elektronicznej,
5) numer telefonu.
Podanie powyższych danych jest dobrowolne lecz konieczne dla dokonania zapytania lub złożenia zamówienia
(zawarcia Umowy sprzedaży/nabycia) w ramach Witryny. Klient, składając Zamówienie lub przesyłając zapytanie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Usługodawcę.
Jakie dane są zbierane automatycznie podczas korzystania z Witryny?
Witryna nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z Witryny. Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez stronę internetową i przechowywane na komputerze Klienta zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Klienta z Witryny. Pliki cookies wykorzystywane są w celu obsługi Witryny i zapewnienia możliwości udostępnienia Klientom interesujących informacji. Pliki cookies wykorzystywane przez Witrynę mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania przez Klientów z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie Klientowi z Witryny. W każdym wypadku Klient może zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki, z której Klient korzysta.
Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze strony Serwisu Internetowego w następujących celach:
1. realizacji podstawowych funkcjonalności witryny takich jak statystyki wejść na stronie
2. dostosowywania zawartości Serwisu Internetowego do indywidualnych preferencji Klienta
3. zapamiętywania lokalizacji IP, strefy czasowej;
4. personalizacji i publikacji treści reklamowych zamieszczanych w Serwisie, zgodnych z zainteresowaniami Usługobiorców.
5. remarketingu, czyli działania reklamowego, w którym po utworzeniu odpowiednich list remarketingowych na podstawie wybranych cech zachowań (za pomocą Google Analytics), kierowane są reklamy banerowe, które wyświetlają się użytkownikom podczas odwiedzania rożnych stron internetowych w sieci reklamowej Google.
W celu realizacji umowy Witryna może udostępniać zebrane od Klienta dane osobowe partnerom w tym np. firmom kurierskim, kurierom, operatorom systemów płatności. W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum. Ponadto, podane przez Klienta informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub zastrzeżenia do powyższej Polityki Prywatności prosimy o kontakt z naszym biurem pod adresem admin@lesnyzakatek.pl